وبلاگ چت وان

وبلاگ چت وان

وبلاگ چت وان

وبلاگ چت وان

پـَـَـ نــه پـَـَــــ !!!

سگمو بردم دامپزشکی میگه آوردی معاینش کنم؟؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ اومدیم واسه امر خیر سگم عاشق سگتون شده اومدیم تا سگمونو به غلامی قبول کنید


دارم پیتزا رو می ریزم دور میگه خراب شده؟؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ گربه محلمون بد غذا شدن هر غذایی رو نمیخورن
تو هواپیمام،میز جلو صندلی رو باز کردم مهمانداره می گه می خواین چیزی روش بذارین؟!؟! پـَـ نـَـ پـَـ می خوام مساحت سطحشو اندازه بگیرم، ببینم ریاضیم خوبه

شلغم خریدم میگه میخوای بخوریش؟؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ میخوام بزارمش به جای شوهرم تا نشون بدم مردا با شلغم فرقی ندارن

فتادم سرم شکسته صورتم خونی شده حالا بابام اومده میگه محمد سرت شکسته؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ الان صحنه فیلم برداریه چرا اومدی تو صحنه ااااااااااااه فیلمو خراب کردی آقا از اول بگیریم

بیست ودوم بهمن توی مدرسمون شیرینی پخش میکردن میگم به خاطر بیست و دوم بهمنه؟میگه پـَـــ نــه پـَـــ یه مدرسه پسرونه رو آوردن از ما خواستگاری کنن.هممون با هم رفتیم خونه ی بخت

رفتم استخدام مربیگری مهد کودک میگه ادا ی بچه رو در بیار.میگم از همین لوس بازی های بچه گونه؟میگه پـَـــ نــه پـَـــ منظورم اینه جاتو خیس کن


میگم باید ساعت دوازده خونه باشم میگه اگه نری نگرانت میشن؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ چون سیندرلا هستم اگه ساعت 12 خونه نباشم دستم رو میشه

دارم بهش فحش میدم میگه با منی؟؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ با کودک درونم هستم جاشو خیس کرده عصبانی شدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد