وبلاگ چت وان

وبلاگ چت وان

وبلاگ چت وان

وبلاگ چت وان

جمله های کوتاه و زیبا و خواندنی...

پنج تا از بزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستت بدم

چهار تا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی

سه تا کلمه شیرین : تو رو تحسین می کنم

دو تا کلمه شگفت انگیز : دلتنگت هستم

یک کلمه که از همه مهمتره : تو . . .

کاش درآسمان سکوتت لکه ابری بودم تابرای همه دلتنگیهایت می باریدم .



***********




آن سوی همه دلتنگی ها خداییست که داشتنش تلافی همه نداشته هاست.



************


عیب است بزرگ برکشیدن خود را
وز جمله خلق برگزیدن خود را
ازمردمک دیده بباید آموخت
دیدن همه را ولی ندیدن خود را



***********



غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد
بپذیریم عزیز ؛ زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم



*********



اگه گاهی اوقات دلت میگیره
ودوست داری گریه کنی اما نمی دونی چته
بدون خدا دلش برات تنگ شده
می خواد صداش کنی



********






به یاد داشته باش مرگ مانند قطاری است که هرلحظه صدای صوتش نزدیک و نزدیکترمیشود پس مانند مسافر آن قطار همواره آماده سوار شدن بر آن باش



**********



کاش واژه حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود ، که برای بیان کردن "دوستت

دارم"نیاز به قسم خوردن نبود . .



**********




پنج تا از بزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستت بدم

چهار تا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی

سه تا کلمه شیرین : تو رو تحسین می کنم

دو تا کلمه شگفت انگیز : دلتنگت هستم

یک کلمه که از همه مهمتره : تو . . .



***********


کاش درآسمان سکوتت لکه ابری بودم تابرای همه دلتنگیهایت می باریدم .



***********




آن سوی همه دلتنگی ها خداییست که داشتنش تلافی همه نداشته هاست.



************


عیب است بزرگ برکشیدن خود را
وز جمله خلق برگزیدن خود را
ازمردمک دیده بباید آموخت
دیدن همه را ولی ندیدن خود را



***********



غلط است این تفکر که بپنداریم زندگی می گذرد
بپذیریم عزیز ؛ زندگی می ماند ؛ من و تو می گذریم



*********



اگه گاهی اوقات دلت میگیره
ودوست داری گریه کنی اما نمی دونی چته
بدون خدا دلش برات تنگ شده
می خواد صداش کنی



********






به یاد داشته باش مرگ مانند قطاری است که هرلحظه صدای صوتش نزدیک و نزدیکترمیشود پس مانند مسافر آن قطار همواره آماده سوار شدن بر آن باش



**********



کاش واژه حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود ، که برای بیان کردن "دوستت

دارم"نیاز به قسم خوردن نبود . .



**********




شجاعت یعنی : بترس ، بلرز ، ولی یک قدم بردار . . .


***********




در کاخ مجلل خبر از عشق مجو / که سعادت همه در کلبه درویشان است

شجاعت یعنی : بترس ، بلرز ، ولی یک قدم بردار . . .


***********




در کاخ مجلل خبر از عشق مجو / که سعادت همه در کلبه درویشان است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد